miércoles, 22 de abril de 2020

23 D'ABRIL - DIA DEL LLIBRE


https://www.rebostdigital.gva.es/primaria/


Hui dia 23 d'abril se celebra el Dia del Llibre. Fent clic en la imatge del cartell podreu trobar activitats que han preparat per commemorar este dia.

RECORDEU l'activitat que us vaig plantejar el dimarts per a celebrar a la nostra manera també aquest dia: escrivint un conte i enviant-lo a la web "Una pizca de educación". Heu d'enviar-me'l per correu per a que jo el corregisca i poder passar-ho a net després. Jo els enviaré i faran una selecció per a publicar un pdf amb contes escrits per xiquets i xiquetes de ciutats de tota Espanya. Podeu afegir-li un dibuix.

Teniu de temps fins el pròxim dilluns. Quan jo haja rebut tots els contes, vos els tornaré corregits per a que practiqueu llegint-los en veu alta cadascú en sa casa. Ja sabeu, practiqueu la lectura en veu alta com quan anàveu a llegir a la classe de segon: articulant bé, pronunciant clarament, gesticulant, etc. Vos propose que, una vegada tingau practicat això, es graveu en vídeo llegint el vostre conte. L'últim pas per a aquest treball serà enviar-me eixos vídeos per a que jo faça un muntatge i vore'l després tots.

En resum:
- Escriure un conte (esta activitat és en castellà)
- Enviar-me'l per correu: rayuso1979@gmail.com
- Quan jo vos el torne corregit, el passeu a net en un full blanc i li afegiu un dibuix
- Practiqueu llegint-lo en veu alta
- Es graveu en vídeo llegint-lo i m'envieu el vídeo a mi

Recorda:
- Seguir l'estructura treballada del conte
- Bona lletra, bona presentació, ordre, claredat d'idees... revisa una vegada escrit per faltes d'ortografia, signes de puntuació...

Animeu-vos i esforceu-vos que vos ixen sempre històries molt xules!

Per últim, ací teniu un recurs molt interessant per a passar una bona estona llegint còmics:

Lectura de còmics

Espere que vos agraden i continueu enviant-me redaccions de les activitats de Pasqua.
Un abraç.
Raquel

No hay comentarios:

Publicar un comentario